Friday, October 1, 2010

hurm...

sdgkan lidah sendiri pown bole tergigit, inikan pula perasaan manusia -yg rapuh, x bole di pegang dan dilihat- tidak mustahil bole berubah sekelip mate.......

-perasaan syg tlmpau sgt bole btuka mnjadi perasaan bnci tlmpau sgt
-perasaaan benci tlmpau sgt bole btuka mnjadi perasaan syg tlmpau sgt

1 agi, aku bnci org hipokrit, rmai gle kowt kt dunia ni..dyorg x sdar ke Allah tuh Maha melihat segala perbuatan dyorg? dyorg x takowt ke malaikat sentiasa mengikuti dyorg, mncatit sgala perbuatan yg dyorg lakukan x kesa la baek atau buruk?

dyorg x taw ke dyorg ddk kt dunia ni bersama khalifah2 Allah yg laen?mksdnye kte kne la berbwat baek sesame insan sentiasa, tolong menolong, berbudi,dan jge la hati dan perasaan manusia laen gk.mereka x bole pkir smua ni dlu ke sblum berbuat sesuatu?susah ke utk mmbuat sesuatu niat krn Allah?

maaf, aku dlm perasaan marah, kmgkinan perasaan syg yg ad dlm diri aku ni bole btukar mnjdi perasaan benci, walaupown sbnarnye aku plg takowt bnde tuh tjadi tp itulah yg akn blaku walaupown aku da try utk elakkn..

Astaghfirullahalazim...

No comments:

Post a Comment