Thursday, September 30, 2010

Better =)

ari ni aku start smbung puasa 6+ganti yg tergendala dr minggu lpas..hehehe..alhamdulillah bkak puasa tdi byk gk mkn dr hari2 sblumnye..after dat, saket perot...msti perot ni x biase agi...aku harap cycle pemakanan aku akn jdi normal kmbali sprt dulu kala suatu hari nnti..amin..

aku da smkin sembuh dr kemurungan..aku cuba serap ilmu yg di ajar dlm klas n cbe menyibukkan diri dgn kerja2 yg harus disiapkan...skrg ni yg masih ad masalah pmkanan, mlas nk bgaul ngan org, mls nk wat keje ble balik umah(hehe ini probably biase utk student)n saket kpale...

arituh ttbe dpt mssg dr papa:rm** have been transferred to ur account.(by maybank2u)..
igtkn papa tersalah transfer duet kt akaun org laen ke, then aku mssg la papa, papa kte 'yes i transferred it to ur account' ... senyum je aku sorg2 mse tuh...da la tgh dlm klas...hehehe

then abtme n him, mmg a week b4 dis worst sgt2 keadaan kami...skrg ni da ok...juz skrg ni aku hope dpt jmpe ngan dy, mkn ngan dy..borak ngan dy..tp x taw la ble...tggu dy free je =)...hurmm

i think after this, umah kt bangi akn jdi normal balik,walaupown aku x taw keadaan kt umah mcm mn skrg, n criusly aku x nk tanye sape2 sbb ia bole menghilgkn smgt aku utk blaja kt cni kmbali..biarlah tggu setelah habis final exam, i will focus on situation at bangi..hurmm aku admit aku sedih ngan keputusan tuh, tp keadaan btter b like this rather than bfore..x d la mnmbahkan dose sape2..hukkk... =( (prggan ini x perlu difahami klaw sesape x faham.. =))

ape2 pown, i want to say, evrything gettings better...thanx Allah

No comments:

Post a Comment