Friday, January 15, 2010

sahabat..ye awk

okeh skrg ni aku mmg rse serbe salah..sbnarnye aku rindu kt perasaan aku dimana aku x pyh tahan dgn karenah insan2 yg aku sayangi..oh sesungguhnye suasana itu wujud ble aku kt matrx bersame ngan qin n ble kt umah ble mood mama papa baek.......criusly 1st tym aku selesa berkawan adlah dgn qin.....she's mke me warm when i hot..she mke me calm when i cried..kpd sahabtku yg sgt terase dgn teguran aku skrg ni..aku mmg mnx maaf byk2...aku btrus trng aku x pna kwn dgn org mcm ko...mksd aku seorg insan yg sgt2 biase, dan sgt2 mcm tidak mmpunyai perasaaan sgt(sori ckp cmni tp aku juz bterus trg)..n slalunye dlu ble aku dpt kwn cmni, slalu nye x kekal lame..haish, inilah kelemahan aku...inginkn sesuatu yg sempurna tp diri sendiri pown byk je kelemahan...huuu sori again ok, kepale aku tgh serabut dgn pelbagai bnde dan aku taw ko pown same...dan aku mmg x bole tahan dgn keserabutan itu...aku mengaku aku menanges sgt terok smpaikn aku x pernh nanges terok mcm tuh disebbkn bnde2 cmni...aku x kuat sbnarnye, walaupon aku try jdi kuat, walaupon aku try sembunyikn perasaan annoying aku kt kwn2 aku(sbb korg adlah sahabat yg sgt aku sayangi), tp kdg2 ia tertunjuk juga dan aku x sdar bnde tuh tertunjuk...itulah ape yg aku try nk ktekn kt ko evrytym aku luahkn perasaan kt ko, tp ko pown x taw nk ckp ape kn mse tuh? skrg ni perasaan aku kt ko same mcm ape yg pnah aku luahkan kt ko..aku try lwn, dan aku mmg x kn biarkn perasaan tuh memakan diri aku senirik, dan aku sdar x d org yg sempurna, jdi maafkn lah aku..aku sgt menyayangi sahabat2 aku, dan klaw aku x menyayangi korg, aku x kn pernah terse ape2 ngan korg..terima kasih atas segala pertolongan, kate2 nasihat yg pernah anda berikan..sy taw anda mmpunyai ego yg tggi utk berdpan dgn sy..x pe..hurm..perasaan aku mmg merosakkn persahabatan kte..kepale aku serabut tym tuh sbb sme masalah dtg dlm mse yg same smpai aku x larat nk pikir ape2..sori again..klawlah ade care utk mengatasi masalah perasaan aku evrytym dy dtg, kn bagoz, aku mmg tgh cari solution yg bksan...huuu k la nite2

No comments:

Post a Comment