Saturday, January 23, 2010

keluh kesah

pnat la cmni...bru nk baek2 ngan dyorg, d sorg lak bwat hal...tpikir, sbb mke aku yg grang ni ke?sbb aku slalu memerintah dy ke?ataupown sbbego dy je menunggu aku berkata aku rindu kt dy bru dy nk strt ckp ngan aku balik?x phm la..ble d masalah bru nk dtg..mmg la x salah klaw cite masalah..tp act like normal la...tym ko x d masalah, bole je bmesra2 ngan aku gk kn?ni x ko pegi agi ngan dyorg yg byk saketkn ati ko..aku ters taw ngan lynan ko..aku taw ko slalu bmesra2 ngan dyorg..tp ble aku skali cmpur2 ngan korg, utk perbaiki keadaan, ko bwat 1 mke yg mcm x ske klaw aku same2 ngan dyorg skali..aku taw aku ni x d la rmai sgt kwn2 yg rapat kt klas tuh..agi2 ngan laki..n aku taw aku ni bkannye pndai sgt nk strt conversation..x mcm ko..haish..susa la nk dpt kwn yg btol2 kwn skrg ni..kbykkan manusie sme mementingkn diri senirik(aku admit aku pown ad gk mementingkn diri senirik kdg2)..tp tlg la pkir perasaan org laen gk..perasaan org sekeliling..bkan bmaksud ble ko consider org laen, ko kne diam je, tp ko patot luahkan ape yg ko x ske dgn care yg baek, n btol..itu bru la dikatekan consideration..aiyo..care ko mmg salah dn bwat org laen ters skali nghan ko dan ia juga memakn diri ko senirik..tp aku mmg x bole nk ckp ape kt ko sbb aku taw ko susa nk dgr pndpt org unless ble ko tgh down gle2..oh agi 1, ckp psl mementingkn diri senirik, bru2 ni aku d ters mcm 1 perasaan yg x selesa kt seseorg..dn itu mmg kelemahan aku dan aku sgt mmbencinye..sdgkn org tuh x bwat pape yg terok pown..aish...ape nk jdi la ngan nadirah nih...

No comments:

Post a Comment