Thursday, March 8, 2012

pendam

assalamualaikum..

kadang2 aku bangge ngan org yg dapat jadi diri dy senirik kt depan org ramai.

aku admit aku susa nk jadi diri senirik depan org ramai.

lagi2 kalaw melibatkan keburukkan aku.

seboleh2 nye aku nk cover by senyum or buat ape2 aje yg bole menutup keburukkan aku.(cara yg btol la maksudnya)

tp org yg knal aku mesti dapat tau mke aku mcm mana tym aku tgh hepi, marah, sedih, stress n etc..

susa juga kdg2 nk sorokkan..

tp kalaw ngan org yg aku baru knal, aku btol2 nk sorokkn keburukkan aku dari dilihat oleh dyorg

tp x d siapa perfect kn. jadi x salahkah kalaw aku tertunjuk keburukkan aku?

kdg2 aku penat tahu.

bila aku rse nk marah org, aku nk la jugak ckp, try lawan ckp org tuh,n nk org tuh tahu aku dlm keadaan marah jadi jgn kacau aku.

tp, aku pkir org tuh akn nmpk keburukkn aku,

tp aku penat simpan dalam diri sendiri.

kdg2 konpius juga.mengucap byk2.

hurmm..

No comments:

Post a Comment