Sunday, February 5, 2012

attention..

Assalamualaikum.

hurm...slame ni aku slalu tertanya2, adakah normal bila seseorg dlm situasi keluarga bermasalah, mereka selalu dahagakan perhatian daripada seseorg esp dr jantina berlainan(bukan muhrim)

then dr obsevation aku, aku dpt mmbuat konklusi bhw itu adalah normal. well,nape aku ckp begitu? hehe...

mggu lpas aku bru barjumpa dgn kwn sekolah lama.pernah rapat juga tym skolah n mmg da lama sgt x jumpa.borak2 then find out dy mengalami masalah keluarga. then terkluar isu2 yg berlaku saat ketika dy menghadapinya. dr apa yg dy cerita, dy tidak mahu berenggang dgn kwn yg rapat dgn dy.malahan, bila kwn dy ni pulang ke kampung halaman, dy akan berasa sedih n klaw bole dy x nk org itu pulang ke kampung dy.

then, kami juga ada bercerita ttg seorg lagi kwn dy yg juga mengalami situasi yg sama seperti dy. smua sama.

apa pndpt org ramai yer?

^_^

No comments:

Post a Comment