Saturday, December 31, 2011

bye bye 2011, 2012 waiting for me!

assalamualaikum kpd sesape sahaja yg mmbace.. =)

sekarg da 2012! baru je tadi.n soon i will be leaving uitm for graduating.
i will be leaving all of my frens here, n get into a whole brand new life.
waaahhhhh sounds scary kowt....
n i will miss uitm.sgttt...disinilah ups n down aku.
=)

btw, aku nk bebel pasal my 2011.
2011 byk bg impak kt aku gk.
dis is d yr whre i learn a lot abt life.n im change.n i want to change more...
i want to be muslimah,
aku nk hidup dlm life yg diredhai Allah,
sbb hidup yg diredhai Allah adlah hidup yg plg tenang dan aman aku pnah rase.

2011 gk aku lebih mengerti mengenai diri aku senirik
dan aku cuba mengatasi semua kelamahan aku, dgn cara yg btol.
aku mencuba at least kn.
=)

thanx to a fren;'my guider' yg menunjukkan jalan ini, tnpa kau, mungkin aku tidak dapat merasa nikmat hidup begini.mungkin aku akn x setenang ini.thanx alot..
alhamdulillah aku diberi peluang berjumpa org seperti kau....
=)

kwn2 kt uitm byk menolong aku, di masa aku sng atau susah.aku sgt bersukur sbb aku dikurniakan org yg baik2 di sekeliling aku.alhamdulillah..heee

lastly, tahun 2012 ni aku berazam nk memperbanyakkan amal dan memperbaiki diri senirik.
I.Allah..

p/s=sori entri ni mcm boring sket.tp x taw nk bwat ia menarik..hee
p/s/s=bole x azam utk tahun 2012 ni aku nk carik calon suami, then nk kawin.nk baby plz..bahahahaha..i think im falling in love wit babies. mereka creation Allah yg plg comel dan paling aku adore.Subhanallah.. =)))

1 comment: