Tuesday, December 7, 2010

Aku Tak Bodoh

ptg tdi kuar ngan mama ngan adek2 prmpuan g almnda.bak kate mama, mama nk hilgkn stress sbntar.kteorg pown ikt je la.msti mama ad blanje ape2 nnti hihihihi.

mama nk tgk wayang tp x taw cte ape yg best.aku pown ajk la tgk cte 'Aku Tak Bodoh'mmndgkn cte laen yg aku suggest mama x bminatsgt...mama blanje, kteorg pown, ok je..hihihihi.


cte dy not bad.asek glak je kowt dlm wayang tuh.pnat pula glak.

cte dy psl family bond.mmg kne ngan kt msia, agi2 zman batu nih.pasal parent ignoring their kids sbb bz keje.ble anak2 bwat nakal kt skola je, parent sme salahkn anak2 je smpaikn 1 tahap bru la parent tuh sdar salah dyorg x dgr ape2 yg anak2 nk ckp.

agi 1, psl single father bsarkn anak, tp anak dy x menghargai ape yg ayah dy bwat. kn d iklan ' bos, beg yg harge rm20 ad x?', skali bos tuh bg beg plastik. ha dy la yg maenkn watak single father ni.

hurm...

skrg ni aku x ske harapan, kdg2 ble harapan tuh x dpt dipegang, aku jdi frust sgt2.
benci pown d juga.
so aku x nk ckp ni harapan tp..
'hopefuly bsok i njoying myself' ^_^'

oh oh dan ini juga

'smoga tahun baru memberi makna baru dalam hidup.aku akn cbe mke it more progressive, x maw pndg blakg dah.. =) '

daa~~

1 comment: