Tuesday, August 24, 2010

refresh!

smalam rs pnat yet seronok...ape yg pnat??
pnat: klas dr 10.30pg smpai 7.00 mlm...mlm, d test microp plak...da la tgh dmam n saket kepale n puase...dugaan2..x taw la test microp tuh result dy cmne nnti....

ape yg seronok pula? heee

seronok:kua mkn kfc ngan wawa salwa nadia yaya hasni n yana..hee g lpas abes bwat test microp...walaupown kteorg sme pnat, bsuk2 x mndi dr pgi, tensi x dpt jwb test microp tp kteorg sme hepi sbb dpt mkn kfc rmai2...hehehehe

oh, smalam juga d la gk beberape peristiwa yg dyorg(wawa salwa esp,hehehe) utk kenekan org such as, aku terbuka puasa awal(x sengaja mksudnya x batal la hehehe), sbb ble tym nk tggu bkak puasa n kteorg tgh duduk tggu azan, aku bkak la air tin soya yg aku beli dr mesin 'gedegang' yg d kt fac aku, pas2 secare spontannye aku termasukkn jari aku dlm mulut utk mers soya yg terkena kt jari aku tym aku bkak air tin soya tdi..salwa teros tegur aku, aku da mcm "hah,ape aku bwat nieh??!!" hehe...aku pown x taw ape aku pkir mse tuh, almaklumla tgh saket kepale, tgh puasa pown bole x sdar..aish..
then, aku termasuk cmpur dlm conversation yg x d kene mengene ngan aku...then aku yg malu senirik..hehehehe hah wawa salwa ape agi, bntai la glakkn org...ske la glakkn org..aish..

sbnarnye skrg ni mood aku = lost hope..tym aku hepi2 bole la ngan kwn2..tp ble tym aku sedih, aku x d smgt? susah utk aku share ngan kwn2 ble bab2 sedih nih..nadia slalu dgr klaw aku d pape masalah..thanx nadia..

smalam juge aku bru sdar, aku x boleh bgntung sgt dkat dy..kdg2 bnde yg aku bwat bole mnunjukkn yg aku tlmpau bgntung kt dy smpai menyusahkn diri dy..perasaan utk bergantung2 x d tali ni dtg spontan taw...aku admit aku d byk masalah besar skrg smpai kn aku rse mmg putus harapan, mcm da x d sape kesah kt aku....tp ble aku jumpe dy, aku admit gk aku bsmgt sket utk teroskn idup..smalam lah bru aku sdar aku x bole set mind aku cmtuh...aku kne cari alternatif/jln laen yg bole mmbwatkn aku bsmgt utk teros idup..tp aku x taw apakah jln itu..aku buntu..aku sesat..aku nk rse bgaimana disyangi, dilindungi, dibelai krn bnd2 ni, susa utk aku dpt skrg mmndgkn situasi aku mcm ni..mmg aku sgt buntu skrg..aku hope aku bole jmpe jln yg sswai ngan aku, bole bwat aku selesa ngan idup aku skali lgi...aku perlu refresh idup aku kmbali utk temui jln yg sswai dgn diri aku, smoga Allah perkenankn doaku..aminn

No comments:

Post a Comment