Tuesday, August 24, 2010

mimpi yg indah~~

Pgi tdi dapat suatu mimpi indah.aku bermimpi aku berjumpa ngan si N kembali.........

Aku tersermpak ngan dy kt 1 shopping mall kt kl. dy sorg2, aku pown sorg2. dy nmpk aku n aku pown nmpk dy. kami saling jeling menjeling. ttbe aku pergi dkat ngan dy n bkate "aku taw ko benci aku, aku taw ko da d gf, aku mnx maaf kt sme kesalahan yg aku da bwat kt ko" dan pd ms itu, aku mengharapkn supaya N berkata sesuatu, tp dy hanya diam. aku pown teros mengorak langkah menjauhi dy. semakin aku jauh,aku trdgr tapak kaki mengekori langkah ku. si N kejar ku rupanya. aku hentikan langkah aku. N tarik tgn ku, dan mengajak aku menari di khalayak rmai,. pd mulanya aku agk segan, tp lama kelamaan kami menari seolah2 shopping mall tuh kami yg punya, org laen hanya buat x endah.aku hanya gelak melihat telatah nya menari, dan aku turut mengikut langkah si N. lama kemudian, kami berhenti menari dan berjalan2 pusing shopping mall. aku berterima kasih kpd N krn menghiburkn hati aku. dan aku terpanggil nme N dgn nme A. aku meminta maaf kpdnya krn terpanggil dgn nama A dan aku trgkn kpd N siapa A sbnarnya dan aku cerita serba sedikit ttg A kpd N. N hanya menyuruh aku bersabar, smua ada hikmahnya.dan N juga berkata dy mmg dah lama teringin utk menari dgn aku..habis kt cni je mimpi aku. aku trs mimpi ini indah sekali mmndgkn aku mmg tgh dlm kesedihan..aku pasti senyum seorg diri bila aku igt mimpi ini kembali.. ^_^

No comments:

Post a Comment