Wednesday, June 9, 2010

mood yg x tentu arah

thre's a fren said dat 'kau ni cpt sgt berubah mood, bukan pemarah,marah n mood berubah adlah bnde yg berbeza'..well u really2 knw me..dat i sooo me...d certain org kte sy ni pemarah..kdg2 ckp 'pdas' gle klaw tym marah...kdg2 kte2 pdas tuh dtg tym mood aku adlah annoying...n perasaan annoying tuh slalu dtg dlm diri aku..n kdg2 ble aku x bole tahan, aku ckp je la ape yg aku rse bnde tuh annoying..n its nt ayat marah..also mmg tertera kt dpan mke sy yg mengatakan 'nadirah tgh annoying ngan kau'..huuuu kdg2 aku senirik x bole kawal perubahan mood aku...kdg2 aku pkir apekah penyebab utama mood aku cpt berubah2? then my fren ask me to only think abt a +ve thing...juz being hepi while u r not..im try..n now with U..U is sum1 yg sgt rapat ngan sy skrg...kdg2 bnde skecikl2nye yg dy bwat bole mmbwatkn mood sy berubah, dr asek nk ckp kpd diam..n U sdar perubahan tuh..akan la sy nk ckp kt dy 'nad diam sbb nad trsa U x bwat pe yg nad ckp tdi, skrg tgk, ape da jdi?klaw U bwat ape yg nad ckp tdi, msti nad x d ubah mood'..bunyik dy mcm aku ni selfish la plak kn...dats y ble dy tanye 'nape nad?'..n sy ckp 'x d pape'..n i remain silent..its btter dat way kn?or patot sy ckp gk kt dy ape yg bwat sy berubah mood?hurm..crius, kdg2 bnd kesalahan kcik such as tckp kasar, sy suro amek belon yg blum dtiup tp dy ttp amek belon yg da ditiup-kne curik ngan org dlm wayang' bunyik mcm small matter je kn? dis is really bothering me wuuu

No comments:

Post a Comment