Wednesday, December 9, 2009

result????

ok my bday da lpas..nothing special, bt i realy2 appreciate to those yg wish, thru fb, sms, card, phone call! huu yg plg2 terharu----nadia klasmate sy bwat bday kad senirik utk sy, cantik! thanx cyg!--my adek ltak present bwh bntal sy, n x sdar d present tuh smpai la dy kte d sumthing bwh bantal,huuu!--has bwat sort of multimedia kad kt fb!cantik jge!--thanx byk2!! wuuu...skrg pe y plg penting, result exam kuar pkul 10 mlm ni! wuuu mmg x logik tol la uitm ni, bwat result kuar mlm..agk cuak ye disitu...mn x nye, paper power ngan cct ari2 mcm pe je jwb...same ngan ntah..tp paper power plg terok la, ngan d sokln yg pkai jwb, mcm x taw pape!damn! hopefully x repeat, wuuuu pnat la repeat2 ni, nex sem pown berat je crdit hour...aiyo2...Ya Allah, mnx2 la result ok...fuh2..huuuu,,hurm since blik umah ni, mcm2 happen..tuh senarnye sy x ske sgt blik bangi..huuu its btter being alone rather than blik bangi, bt they r my family no matter wat happen, family comes first, so try la bwat bodo ngan pape yg blaku, tp kdg2 x tahan tlpas gk...taw la bdose, tp x taw da nk wat cmne..dr tahan je perasaan tuh, n bwat mke masam, ble da lpas, criusly rse lege sket, x d bwat mke masam2..hohohoho...im glad tym my bday, dpt gayut2 tpon ngan my deary qin...mish dy gle2! lame gk gayut, dkat nk 2 jam, kowt? (thanx 2 d free call!ahkz) byk kteorg share cte, abt each others life..talking to her is like talking to myself, n d advice cn mke me feel realy2 calm...she is like my twin, watver im going through, she's in d same situation,..wuuuuu...nk pelok2 n cium2 QIn gdik ni...wuuuu (nadirah, tlg cntrl diri yer,heh)..haha..my work at my dad office alredy done, so bole relax2 sket!yay! njoy! daaa~~~

No comments:

Post a Comment