Wednesday, November 17, 2010

kucing yg gdik

i hv a pet.i used to call her gdik sbb dy mmg sgt gdik n sgt manje.

kdg2, klaw aku bosan gle, aku pggl dy cmni 'oh si gdik kuase infinity, meh come to mama.i want to gv u an eskem'...dy teros dtg pastu nyendeng bdn dy kt kaki aku.manje kn?geram pula aku tgk. aku pown bg la dy eskem cokelat.dy mmg ske mknan bperise cokelat.

mle2 aku jmpe dy kt tepi jln.mmg terok keadaan dy.comot.x terurus.pastu dy miow2 kt aku.aku cm ksian.x smpai ati tgk.aku pown amek la dy, nk bwat binatang peliharaan.

ble da jdi binatang peliharaan, jdi pula binatang kesygn.aku x bcdg nk simpan lame sbb aku bkan peminat kucing pown.

tp skrg, dy da jdi binatang kesygn.dy pula dtg tym aku mmg dlm keadaan memerlukan ketenangan.ttbe aku takowt utk lpaskn dy.n aku takowt gk ttbe aku x bole jage dy ngan baek.

kucing gdik kesyg--sy mnx maaf ngan awk klaw awk d trse ngan sy tym sy jge awk.awk ni manje n gdik sgt bwat sy cair tgk awk..aish...

2 comments:

  1. Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.ikut pangai kau kut

    ReplyDelete
  2. hahahahah..cehh...ko taw ke peranagi aku cmnee

    ReplyDelete